Röda klot (300 000)
Få 300 000 röda klot att köpa föremål för från Divinity Statues. 300 000 röda klot räcker till att köpa samtliga blå och lila klot och fortfarande ha 50 000 röda klot kvar till andra föremål. (Dessa 50 000 röda klot skulle till exempel räcka till massor av helande föremål.)