Rise & Shine
Skjut snabbt, tänk snabbare Rise & Shine är ett äkta "tänk och skjut"-spel som kombinerar element från arkadskjutarspel, bullet hell-spel och pusselplattformsspel för att skapa en helt ny blandning av strategi och action. Växla mellan Shines extradelar för att lösa pussel som ger ny insikt i vad kulor kan göra. Vägled projektiler genom invecklade labyrinter, skicka ström genom trasig utrustning för att upptäcka nya vägar och jonglera med 8-bitarsfrukt (varför inte?) Gör dig redo att spawna om Låt inte de söta små figurerna lura dig - det blir inte lätt att rädda Gamearth. Gör dig redo att undvika svärmar av missiler och osynliga fällor medan du kämpar för att förhindra planetens undergång. Du måste ge allt för att hålla dig vid liv bland alla dödliga robotskepp, gigantiska dödshjul, och (självklart) glupska zombier. Det här kommer du inte undan i ett stycke, pysen. Detaljrikedom på högnivå Bege dig in i en värld där varje nivå är ett oavbrutet konstverk. Alla nivåer består av handmålade illustrationer med rullande bakgrunder i flera lager för att bjuda på något nytt med varje steg; inga mönster eller upprepade element. Denna detaljrikedom låter bildrutorna flöda sömlöst mellan varandra, något du kommer önska att du också kunde göra när du spawnar för 20:e gången.