Rise of the Tomb Raider
Med storslagna, pulshöjande actionögonblick i en vacker men fientlig omgivning ger Rise of the Tomb Raider dig ett filmiskt överlevnadsactionäventyr med Lara Croft på hennes första grottäventyr. Utforska storslagna, dödliga grottor – Enorma, uråldriga utrymmen fyllda med livsfarliga fällor, lös dramatiska miljöpussel och tolka antika texter för att hitta gravkammare i en värld full av hemligheter att upptäcka. Kvinnan mot naturen – Erövra en värld som skyddar sina hemligheter, utstå farliga förhållanden och instabila landskap, möt farliga djur som fungerar som väktare för forntida gravar och utforska enorma interaktiva miljöer. Guerrillastrid – Använd miljön till din fördel, klättra i träd och dyk ner under vattnet för att undvika eller slå till mot fiender, konfigurera Laras redskap, vapen och ammunition för att passa din spelstil, tillverka sprängämnen i farten för att skapa kaos och svinga Laras pilbåge och klättringsyxa .