Rise of the Tomb Raider – Säsongspass
Säsongpasset till Rise of the Tomb Raider har uppdaterats med helt nytt innehåll. Utforska Croft Manor i den nya historien "Blodsband", försvara det därefter mot en zombieinvasion i "Laras mardröm". Överlev extrema villkor med en vän i det nya läget online Co-Op Endurance, var tapper i den nya "Extreme Survivor"-svårigheten. Det finns också en klädsel och vapen som inspirerats av Tomb Raider III samt 5 klassiska Lara-skins. Befintligt nedladdningsbart innehåll utmanar dig att utforska en ny grav som rymmer en forntida skräckupplevelse i Baba Yaga: Häxans tempel och stridsanfall av infekterade rovdjur i Det kalla mörkret återuppstår. Med 12 klädslar, 7 vapen, 35 expeditionskort och mer, är detta den kompletta nedladdningsbara samlingen för det prisbelönta Rise of the Tomb Raider.