Få 8 exklusiva officiella Nolan X-Lite-hjälmar.De här åtta X-Lite X-803 RS-hjälmarna i kolfiber är kopior av hjälmar som burits i tävlingar av Chaz Davies, Danilo Petrucci, Casey Stoner, Carlos Checa och Aron Canet.