RiMS Racing : Japanese Manufacturers Package Xbox One
Japanese Manufacturers-paketet består av 76 reservdelar, dekaler och förardräkter som läggs till i din inventory för uppgradering av motorcyklar från Honda, Kawasaki, Suzuki och Yamaha. - Honda: 1 officiell dekal + 10 prestandadelar för CBR1000RR ABS 2019 - Kawasaki: 1 officiell dekal, 1 förardräkt + 10 prestandadelar för Ninja ZX-10RR 2019 - Suzuki: 1 officiell dekal, 1 förardräkt + 10 prestandadelar för GSX-R1000R 2019 - Yamaha: 1 officiell dekal, 1 förardräkt + 10 prestandadelar för YZF-R1 2020 Paketet innehåller även 16 framhjul och 16 bakhjul från Pirello samt 4 bromsok för Brembo Stylema som är kompatibla med alla de fyra japanska motorcyklarna.