European Manufacturers-paketet består av 76 reservdelar, dekaler och förardräkter som läggs till i din inventory för uppgradering av motorcyklar från Aprilia, BMW, Ducati och MV Agusta. - Aprilia: 1 förardräkt + 10 prestandadelar för RSV4 1100 Factory 2020 - BMW: 1 förardräkt + 10 prestandadelar för M 1000 RR 2021 - Ducati: 1 förardräkt, 1 svart dekal + 10 prestandadelar för Panigale V4 R 2020 - MV Agusta: F4 Claudio 2018-dekal + 10 prestandadelar för F4 RC 2019 Paketet innehåller även 16 framhjul och 16 bakhjul från Pirello samt 4 bromsok för Brembo Stylema som är kompatibla med alla de fyra europeiska motorcyklarna.