RiMS Racing : Career Pro Starter Pack Xbox One
Inled din karriär med 10 Teampoäng och 50 000 krediter till att köpa reservdelar och utrustning till din förare med. Använd dina Teampoäng till att bygga din struktur, uppgradera Forskning & utveckling och förbättra din teamhantering.