RiMS Racing : Bahrain International Circuit Xbox One
Bahrain International Circuit, även känd som Sakhir International Circuit, är en supermodern bana där några av motorsportens största tävlingar hålls. Den är känd för sina korta raksträckor och utdragna kurvor som bildar en bana på totalt 5,412 km. Här gäller precision för att klara kurvorna och den växlande hastigheten snarare än att bara vara snabb.