Riders of the Rustland
Ta dig förbi staden gränser med det första innehållspaketet till Trials Fusion: Riders of the Rustlands! De här bortglömda människorna bor precis utanför regionen som Fusion utspelar sig i, de som inte har samma rikedomar som invånarna i stadsområdet. Utstötta och lämnade till sina öden av regeringen är de tvingade att använda, bygga och leta efter vad som krävs för att klara sig. Utan lagar och ordning är det alla mot alla som gäller. Få en djupare upplevelse med: - 10 nya banor (sex klassiska Trials-banor, två helt nya Supercross-banor, en Skill Game-bana och en FMX-bana). - 18 nya banutmaningar (med hemliga funktioner, hemliga minispel och mycket mer) - 5 nya achievements - Dussintals Banredigerarobjekt; trasiga fordon, lagerlokaler och mycket mer!