RIDE 5 - King of the Hills Pack
RIDE 5 - King of the Hills Pack innehåller: - Ducati Monster Plus (2021) - KTM 890 Duke R (2021) - MV Agusta Rush 1000 (2021) - Triumph Speed Triple RS (2020) - Vyrus Alyen (2020) - Bana: Stelvio Triumphs kronjuvel, Speed Triple RS, har uppdaterats med en trecylindrig motor med 150 hästkrafter: precis vad man behöver för att ta sig genom hårnålskurvorna! Monster Plus bjuder på mer av samma vara och fångar Ducatis märke med en ännu mer minimalistisk look, medan ”superskalpellen” KTM 890 Duke R erbjuder enastående stabilitet när det svänger. Två modeller i begränsad upplaga från MV Agusta och Vyrus: Rush 1000 (tillverkad i endast 300 exemplar) och Alyen (endast 20 exemplar). De här motorcyklarna är lätta, snabba och perfekta för Stelvios snäva kurvor och branta backar inspirerade av det kända berget. Förbered dig på häpnadsväckande vyer! Det här DLC är inkluderat i RIDE 5 - Season Pass.