RIDE 5 - Free Pack 06
RIDE 5 - Free Pack 06 innehåller: - BMW R 1250 R (2019) - Triumph Speed Triple (2005) Välj din egen väg med Free Pack 06! Triumph Speed Triple var föregångaren till dagens djärva nakna motorcyklar. Den har en kompakt och minimalistisk design med en trecylindrig 1050 cc-motor. BMW R 1250 R är designad för att blåsa genom kurvor – motorcykeln maxar sina 136 hästkrafter med minimala inbromsnings-, inkörnings- och utkörningstider!