RIDE 5 - Free Pack 02
RIDE 5 - Free Pack 02 innehåller: - Ducati Hypermotard 950 (2019) - MV Agusta Rivale 800 (2016) Vill du ta kurvorna utan problem är Hypermotard 950 från Ducati det perfekta valet! Om du däremot föredrar en aggressiv maximotard, som en naken motorcykel, kan du sätta dig på MV Agusta Rivale 800. Slira fram snyggt med Free Pack 02!