RIDE 5 - Dreamer's Garage Pack
RIDE 5 - Dreamer's Garage Pack innehåller: - Aprilia RSV4 Factory E5 - Endurance Modified (2021) - BMW S 1000 R (2020) - Ducati V4 SP (2021) - Mondial Piega (2001) - MV Agusta Superveloce 800 (2021) - Bana: Nevada Snabba skogssträckor och snäva bergskurvor – rulla ut på banan som går genom Sierra Nevada med Aprilias aerodynamiska RSV4 Factory E5, som modifierats för enduroracing. Den spännande BMW S 1000 R blandar supersportens själ med roadsterns unika stil. Upplev den spännande Ducati V4 SP – lättare än någonsin och perfekt när man vill ge allt ute på banan. Slutligen har vi den exklusiva 2001 Mondial Piega, som producerades i begränsad upplaga, och den retrocharmiga MV Agusta Superveloce 800, som för tankarna till 70-talets racing. Dreamer's Garage Pack fyller på din samling med motorcyklarna alla drömmer om! Det här DLC är inkluderat i RIDE 5 - Season Pass.