Ride 2 Limited Edition Bikes Pack
En dröm slår in! Sex av historiens mest ikoniska motorcyklar i ett exklusivt paket! Aprilia RSV4 Factory APRC ABS 2014 En av de bästa motorcyklarna inom både prestanda och teknologi. En modell med 170 hästkrafter och 11 500 rpm och toppklassad utrustning och prestanda. Bimota SB8K-2000 En street-motorcykel som bara tillverkades i 150 exemplar. En ojämförlig motorcykel i toppklass! Suzuki GSX-R1000 Concept 2016 Den lättaste, kraftfullaste och mest reaktiva motorcykel som någonsin producerats av Hamamatsu. Yamaha MT09 Street Rally 2014 En unik motorcykel med aggressiv motardsjäl. Suter 500 mmx 2016 Motorcykeln till GP:s främsta klass: 500 cc. MV Agusta F4CC 2006 Bara 100 modeller tillverkades, med 200 hästkrafter, avgassystem i titan och formklädsel i kol. Vad väntar du på? Köp DLC-paketet Limited Edition Bikes och skaffa ett otroligt motorcykelstall!