Ride 2 Kawasaki and Ducati Bonus Pack
"När du köper Kawazaki- och Ducati-bonuspaketet får du Ducati Hypermotard SP och Kawazaki ZZR1400 med orginalutföranden och 10 exklusiva hjälmar! En av Ducatis mest exklusiva motorcyklar med dubbla motorer som garanterar 110 hästkrafter vid 9 250 varv och ett vridmoment på 89 Nm vid 7 750 varv. Ducati Hypermotard SP är en kompromisslös sporthoj som är redo för allt du utsätter den för! Älskar du att köra och är inte rädd för hög fart? Då är ZZR1400 sporthojen för dig, med fyrcylindrig motor, 200 hästkrafter vid 10 000 varv, som kan bli hela 210 hästkrater tack vare RAM-systemet för luftintag. Dessutom hjälper de 10 hjälmarna dig att särskilja dig från motståndarna med några av de mest klassiska märkena, som Nolan, X-Lite, Suomy, AGV och många fler."