Ride 2 Free Bikes Pack 6
"Ladda ned DLC-paketet Free Bikes Pack 6 så kan du ställa två nya modeller i garaget! Till skillnad från nakna motorcyklar i medelstorlek har Honda här valt att hålla sig trogna 650 cc-motorn. Det CB650F offrar i styrka tar den igen i smidighet och rörlighet. Denna streetfighter presterar 87 hk i 11 000 rpm, med ett maximalt vridmoment på 63 Nm i 8 000 rpm. De värsta serpentinvägarna är ingen match för CB650F! RSV 1000 Tuono, eller kort och gott ""Tuono"" bland de mest hängivna, debuterade 2002. Den har mer av en streetutformning än supersport-modellen RSV Mille, men denna nakna motorcykel är ändå trogen originalet. Tack vare kombinationen av Milles huvudkomponenter och dess extrema smidighet har Tuono lyckats göra sig ett namn bland dess jämlikar. Vad väntar du på? Ladda ner gratisinnehållet och utöka din samling!"