Ride 2 Free Bikes Pack 5
"Ladda ned DLC-paketet Free Bikes Pack 5 så kan du ställa två nya modeller i garaget! Ramen och motorn framhävs av de minimalistiska linjerna på CB1000R ABS, som är naken i vissa avseenden och streetfighter i andra. Den presterar 125 hk i 10 000 rpm. Som är brukligt på Hondas motorcyklar är kopplingen och växellådan av yttersta kvalitet. Om du gillar modeller som visar allt och har mycket karaktär är CB1000R ABS precis den du letar efter. Det faktum att F4 Mamba delar namn med en av världens giftigaste ormar kommer inte som någon överraskning. Den här versionen har försetts med hela 166 hk. Den är byggd för hand i särskilt kolfiber, magnesium och keramiska delar, väger 20 kg mindre än ursprungsmodellen och kör snabbare än 300 km/h. Vad väntar du på? Ladda ner gratisinnehållet och utöka din samling!"