Ride 2 Free Bikes Pack 4
"Ladda ned DLC-paketet Free Bikes Pack 4 så kan du ställa två nya modeller i garaget! 401 Svartpilen hade världspremiär på industrimässan i Milano 2014 och mötes av lyriska recensioner från Husqvarna-anhängare. Konceptmotorcykeln är en modern vägmotorcykel inspirerad av motorcyklarnas guldålder. I grund och botten är Svartpilen 401 en ny, banbrytande motorcykel tack vare sin kombination av avancerad teknologi och stilig design. CBR900RR Fireblade är en av de bästa motorcyklarna i sin klass och håller fast vid Hondas prägel om ""total kontroll"". Precis som med föregångaren har Hondas ingenjörer valt ut ett nytt fjädringssystem både bak och fram och nya ekrar för att förbättra motorcykelns stabilitet och broms- och manövreringsförmåga. Vad väntar du på? Ladda ner gratisinnehållet och utöka din samling!"