Ride 2 Free Bikes Pack 3
"Ladda ned DLC-paketet Free Bikes Pack 3 så kan du ställa Aprilia RSV4 RR 2015 och Mr Martini Ducati Flashback California i garaget! RSV4 RR finns tillgänglig i flera olika färger döpta efter kurvor på Monza och Mugello, och delar många egenskaper med den limiterade RSV4 RF. Den här repliken har många otroliga detaljer som brukade vara exklusiva för fabriksversionen – allt från motorns externa vevhus till de många möjligheterna att justera karossen. 2011 släpptes en av de vackraste specialdesignade motorcyklarna någonsin: Mr Martini Ducati Flashback California. Ducati 1098R lägger grunden med sin motor och sina broms- och fjädringssystem, men bryter ny mark med sina lyktor från en Harley Davidson Fat Boy och Triumph Street Triple, och Metzeler Racetec-däck. Den bruna bränsletanken och det främre stänkskyddet fullbordar Flashback Californias förvandling från supersportmotorcykel till caféracer. Ladda ner gratisinnehållet och utöka din samling med de här motorcyklarna!"