Ride 2 Aprilia and Suzuki Bonus Pack
"Köp Aprilia och Suzuki-bonuspaketet, så får du Suzuki Hayabusa 2015, Aprilia Tuono V4 Factoy 2015 och 10 hjälmar! Två av världens största motorcykeltillverkare, Suzuki och Aprilia, ger dig chansen att testa deras toppmodeller: Suzuki Hayabusa och Aprilia Tuono V4 Factory, båda två i orginalutförande från 2015! Med Suzuki Hayabusas fyrcylindriga motor kan du gå från 0 till 100 km/h på bara 3 sekunder, och komma upp i 200 km/h på bara 7,3 sekunder! Med Aprilia Tuono V4 Factory får du köra med hojen som har tagit hem fyra tillverkartitlar och tre förartitlar på Superbike-VM. Dessutom hjälper de 10 hjälmarna dig att särskilja dig från motståndarna med några av de mest klassiska märkena, som Nolan, X-Lite, Suomy, AGV och många fler."