Revolutionary Spirit Pack
Visa vad du står för med "Revolutionary Spirit Pack"! Skräm vettet ur KFA med motorcykelskalet "Red Skull" och "Golden Pistol"-skalet i kampanjläget, och ge din co-op-karaktär ett försprång i Resistance-läget med direkt tillgång till "Marksman Rifle", "Sniper Scope" och "Remote Explosives".