Reverse Cosplay Pack
Bli Saints Row-gemenskapens egen avatar med Reverse Cosplay-paketet. De två bästa dräkterna från våra fans i Reverse Cosplay-tävlingen har valts ut och förvandlats till dräkter i spelet!