Revelations
Detta DLC innehåller spoilers om det kompletta spelets berättelse. Vi rekommenderar att du spelar igenom grundspelet innan du börjar spela detta DLC. Bli den berömda vampyrkrigaren Alucard och sätt igång händelserna i Castlevania: Lords of Shadow 2.Upptäck Alucards hemligheter och hans inblandning i det som händer i Castlevania: Lords of Shadow 2! Efter nedladdningen hittar du detta DLC under "Additional Content" på huvudmenyn.