Resident Evil Re:Verse
Utkämpa strider på liv och död med kända Resident Evil-karaktärer! Visa vad du går för i dödsmatcher för sex spelare. Om du ska ha en chans att kamma hem seger efter seger måste du både utnyttja potentialen i biovapnen till max och bemästra de olika hjältarnas färdigheter. Obs! Ett Capcom ID krävs för att spela. VIKTIGT MEDDELANDE: Resident Evil Re:Verse-tjänsten avslutas den 29 juni 2025. Spelet går inte att spela efter det datumet. Resident Evil Re:Verse och allt relaterat DLC tas bort från butiker den 3 mars 2025.