Resident Evil 4 – dräkter till Leon och Ashley: Casual
Med dessa avslappnade dräkter till Leon och Ashley kan du överleva med stil. Dina fiender kommer distraheras av din modemedvetenhet och inte hinna reagera förrän det är för sent! Obs! - Du kan byta dräkt via EXTRAS i pausmenyn. - Innehållet är även en del av Extra DLC Pack. - Det här innehållet kan användas i både huvudberättelsen i Resident Evil 4 och det betalda extrainnehållet Separate Ways.