Resident Evil 0: Fandesignade tröjor
Ändra Rebeccas stil med vinnarbidragen från tröjdesigntävlingen. Obs! Dräkterna påverkar inte spelet på något sätt annat än estetiskt. Du kan byta dräkt genom att gå till portföljen i sektionen "Personals" på statusskärmen.