Remnant Resistance-paket
Inkluderar dräkten Remnant som ger Lara chansen att bandagera sig utan att använda några resurser, pistolutseendet Moon Shadow och det ovanliga foliekortet Motståndskraft mot kulor som gör Lara extra motståndskraftig mot kuleld.