Relics of Zaron – Dräkter och förmåner från Stick of Truth
Uppmärksamma det episka kriget som utkämpades för Stick of Truth med paketet "Relics of Zaron – Dräkter och förmåner från Stick of Truth". Klä dig som de mytiska hjältarna med dräktseten King, Princess Kenny och Grand Wizard Cartman. Utrusta legendariska artefakter från förr med Wreath of Elf Ears och Alien Probe Mk. II.