Regnbåge Batman Pack
På ett ögonblick förvandlas Batman till en regnbåge av bländande action. Utrustad med den vanliga arsenalen av Bat-prylar, är Rainbow-kostymen så glänsande att den till och med kan användas för att reflektera inkommande laserstrålar! Rainbow Raider är en ondskefull artist som skjuter ut starka ljusstrålar från ögonen som åsamkar alla hjältar som kommer i hans väg allvarliga skador. Tillsammans bidrar dessa två färgstarka figurerna med en smula mångskiftande kaos till LEGO Batman 3-världen!