Redout - Space Exploration Pack
Redout - Rymdutförskning Pack lägger till de två senaste racingkomplexen till din Redout-upplevelse. SRRL-högkvarteret har bestämt sig för att undersöka nya former av anti-gravitationstävling, vilket har flyttad gränserna av rymdresor upp till gränserna av solsystemet. Starta från Månen. Här kan du komma tillbaka till rötterna av den mänskliga rymdkoloniseringen, följden av desperata terraformeringsförsök, de satellitkommunikationsgrupperna och de gigantiska reaktorerna som skapar en artificiell, tunn atmosfär. Fortsätt sedan vidare till ditt första hemliga komplex, Planetoid AR219. Gömd av den skuggiga organisationen Mughy1 på AR219 himmelska kroppen och hans trasiga satellit, krossad av kaotisk överminering, hölls klandestiska AG-tävlingar här för år innan SRRL ingrepning. Space Exploration adds: - Den nya Environment, med 5 spår och ett nytt extra svårt spår. - Den nya P-AR219 Environment, med 5 spår och ett nytt extra svårt spår. - 25 helt nya karriärevenemang. - New Zeeland, Formula och Smudge uniformer för alla dina skepp! - 5 nya exklusiva färger! Multiplayer I en multiplayer-lobbyn måste endast hosten äga DLCen för att alla kan tävla på den nya spåren.