Redout - Back to Earth Pack
Redout – Tillbaka till Jord Pack lägger till de två senaste racingkomplexen till din Redout-upplevelse: Sequoia - hem till de äldsta träd som överlevde på jorden. Det ligger där staten Alberta, Kanada brukade vara. En stor koloni av människor har etablerats här och har bott i fullständig isolering i mer än 400 år. Majoriteten av dessa överlevande var Navajo efterkommande och den andra majoriteten i kolonin bestod av en hel brigad av skotska soldater. Rotorua - en ödemark i Nya Zeeland, på Jorden, tyvärr känd för vraket av Expedition Titan III, en kolossal förlisning där ett klass IV-koloniseringsfartyg kraschade på planets yta efter att ha misslyckats med en gravitationsspark. Regionen visar ett överflöd av geotermisk aktivitet, plus en väldigt konstig grupp flytande stenar och en anmärkningsvärt lägre gravitationskraft än resten av jorden. Tillbaka till Jord Pack: - Den nya Sequoia Environment, med 5 spår och ett nytt extra svårt spår. - Den nya Rotorua Environment, med 5 spår och ett nytt extra svårt spår. - 25 helt nya karriärevenemang. - WALKER, VOID, GRID and RANGER uniformer för alla dina skepp! - 5 nya exklusiva färger! Multiplayer I en multiplayer-lobbyn måste endast hosten äga DLCen för att alla kan tävla på den nya spåren.