Red Happi Coat
Fira sommaren med den här fyrverkerifestivaldräkten! *Du hittar sakerna i din byrå när du har tagit emot den från den blå leveranslådan framför huset. *Du kan byta kläder med hjälp avspegeln eller byrån i ditt hus.