Reckless Car Pack
Utöka garaget med tre unika bilar! Gorbie: Den unika favoriten är äntligen här! Den är jätterolig att köra, och ännu roligare att krascha! Blade: Amerikansk racing när den är som bäst. Den här 80-talsmuskelbilen ser för snabb ut även när den står still! Stepvan: Med den här klassiska glassbilen kan du bjuda på både glass och krockar! Det här DLC-paketet ingår i Season Pass 2.