Reap & Sow: Höstens innehållspaket
Reap & Sow: Höstens innehållspaket Det första av de officiella säsongsinnehållspaketen till CATAN – Konsolutgåva, Reap & Sow innehåller allt du behöver för att få de mysiga höstvibbarna till din nästa CATAN – Konsolutgåva-session! Med detta paket kommer hela ön CATAN att täckas av pumpor, fågelskrämmor och annat, och varje bricka får ett nytt utseende med höstlöv som flyter och blåser över landskapet. Inte bara själva ön kommer att få ett nytt utseende, utan hela ditt spel kommer att få en säsongsanpassad översyn!