Realms of Arkania: Star Trail
De förenade orkstammarna försökte invadera regionen Thorwal, men en grupp tappra äventyrare omintetgjorde deras planer under deras föregående äventyr. Nu har orkerna omgrupperat sig och attackerat andra mer sårbara områden – Lowangen är ockuperat och halva Svellt Valley ligger i aska. En älvambassadör sammankallar gruppen i staden Kvirasim. För att förena älvorna och dvärgarna i kampen mot en gemensam fiende måste de hämta tillbaka en artefakt känd som Salamander Stone. Star Trail är en trogen remake av Realms of Arkania’s klassiska uppföljare. Detta rollspel har mängder av talanger och trollformler, distinkta raser och karaktärsklasser, samt ett utmanande, isometriskt, turbaserat stridssystem. Lyd dina order och lyckas i din strävan att hämta tillbaka Salamander stone – freden mellan älvor och dvärgar är beroende av den!