Ravenswatch - Fairytales Skin Pack
En gång i tiden, innan Mardrömmens korruption, fanns det hjältar från sagor och legender. Bär deras extravaganta kostymer, som för tankarna till lyckligare tider. Inkluderar ett exklusivt skin för Scarlett, Beowulf, Snödrottningen och Råttfångaren. Tillgängligt från menyn för hjälteval.