Rainbow Six Siege – 2 670-premiumpaket
Få 2 670 R6-krediter, ett exklusivt utseende till Pulse och sju dagars Renown-bonus för samma pris som det vanliga paketet med 2 670 R6-krediter. Paketet är bara tillgängligt medan den här säsongen pågår, så skynda dig! R6-krediter är en spelvaluta som kan användas i Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. Du kan använda dem för att köpa spelföremål som Premium Battle Pass, nya operatörer och kosmetiska föremål, inklusive utseenden till vapen och operatörer, samt till handel på marknaden.