Railway Empire - France
Efter att kejsaren Napoleon III tvingats i exil har den franska monarkin kollapsat för andra gången och den tredje republiken har tagit dess plats. I Railway Empire – France DLC måste du fatta beslut om ditt lands industriella framtid. Stöd en militärisk general och förstärk Frankrikes gränser eller hjälp näringsministern med landets infrastruktur och det kontroversiella “Eiffeltornet”.