Railway Empire 2 - Deluxe Edition Upgrade
Digital Deluxe Edition innehåller hela spelet Railway Empire 2, orginalsoundtracket, exklusiva utseenden för var och en av de tre storlekarna av dina järnvägsstationer, ett exklusivt utseende för ditt företags huvudkontor och ett exklusivt utseende för två lokomotiv. Njut av musiken när du vill och visa dina konkurrenter hur imponerande ditt järnvägsföretag är!