Racing Heroes Car Pack
Utöka ditt garage med det andra DLC:t för säsong 2! Raven: En amerikansk muskelbil ensam i sitt slag från 80-talet som krossar motståndet med råstyrka! Stellar: Den legendariska rallybilen är snabb som blixten på både grus och asfalt. Speedie: Liten men tuff! Överlistar alltid motståndet! Det här DLC-paketet ingår även i Season Pass 2.