RABBIDS INVASION - PAKET #5 SÄSONG ETT
Upplev det populära barnprogrammet på ett helt nytt sätt! Nu kan du titta på och leka med Rabbids i tre interaktiva avsnitt: "SLIPERY AND SOAPY", "RABBID TEST N° 98001-C: THE MIRROR" and "RABBIDS WITH FLEAS". Upp ur soffan och tävla med vänner och familj i galna och roliga utmaningar som Soap Rush, Paper Jumper, Object Hunt och många fler ...