Quest Hunter: Strangewood
Strangewood är ett berättelsetillägg i Quest Hunter. Utforska nya platser, slåss med nya fiender och lös pussel med ny mekanik. Uppgradera nya färdigheter och skaffa nya vapen och utrustning. Spela ensam eller tillsammans med både gamla och nya vänner! Något konstigt pågår i den västra skogen. Ett enormt moln med blå dimma suger upp allt som kommer i dess väg. Det som en gång var en underbar skog håller på att förändras helt och hållet. Även banditer undviker dessa platser. Det är dags för hjälten att besöka området och ställa saker och ting till rätta!