Quest Hunter: Deluxe Edition
Quest Hunter är ett isometriskt actionrollspel där dina val för berättelsen framåt. Hitta mängder av skatter och hemligheter, lös pussel, utrusta din karaktär, uppgradera dina färdigheter och besegra slutbossar. Spela i soffan, själv eller med vänner, eller skapa ett online-party med upp till fyra spelare! Strangewood är ett berättelsetillägg i Quest Hunter. Utforska nya platser, slåss med nya fiender och lös pussel med ny mekanik. Uppgradera nya färdigheter och skaffa nya vapen och utrustning. Spela ensam eller tillsammans med både gamla och nya vänner! + Berättelsedrivet rollspel: påverka handlingen genom dialogval. Avslöja dina fienders lömska planer och dra ut dem i det öppna. Rädda världen från evigt mörker! + Samarbetsläge: spela online med dina vänner, eller i soffan på en skärm (Upp till 4 spelare). Bekämpa ondskan sida vid sida eller gör fiendens tillhåll till en massgrav! + Slumpmässigt genererade fängelsehålor: testa din lycka, se om du kan hitta vägen ut ur labyrinten. Vart kan det vara denna gång? Vem väntar på dig runt hörnet? + Uppdrag och pussel: flytta, vänd, tänd, ändra, gräv upp… Kort och gott, lös en rad olika uppdrag och pussel. Leta efter skattkartor för att bli rikast i lägret! + Färdigheter och superkrafter: uppgradera din karaktärs egenskaper och utforska nya färdigheter. Bli en oövervinnerlig dödsmaskin och förvandla dina fiender till aska! + Vapen, utrustning och föremål: hitta, skapa och uppgradera dina vapen och utrustning. Brygg trolldrycker eller tillverka bomber. Ta en spade och en stråhatt eller en vass klinga och en hjälm – du bestämmer! + Monster och bossar: mystiska odjur från mörkret – tänd din fackla för att skingra dem. Lömska banditer – ge dem dina pengar för att behålla livet. Listiga bossar – hitta din taktik för att ta dig an dem! + Skatter och troféer: fyll dina fickor med troféer från besegrade fiender. Hitta alla förråd och gömställen. Gräv fram alla skatter i den mörka världen. Och kom ihåg: du är bara säker i ljuset av din fackla!