Pyromancer Smiles - Awesomenauts Assemble! Kostym
VARNING! Du kommer inte att kunna använda detta innehåll om du inte även äger "Smiles" innehållet. Detta innehåll kommer att låsa upp en kostym för Smiles i Awesomenauts Assemble! Detta premiumskin kommer med en helt ny, fullständigt anpassad röstuppsättning.