Pure Farming 2018 - Getter
Diversifiera din bondgård och börja föda upp getter i Montana i USA! Bygg gethagar, köp ungdjur, mata dem och sälj sedan produkten med vinst. Lägg till en ny dimension till djuruppfödningen på din bondgård.