Pure Chess: Roman spelpaket
Schack är en kamp, och vilka schackpjäser är då bättre lämpade än den kejserliga romerska armén? De gjutna heroiska bronspjäserna passar perfekt i de storslagna romerska tempelruinerna. Gladiatorer och centurier står uppställda bredvid lärda män och till och med självaste Julius Caesar! Det här spelpaketet passar perfekt till en hjärnornas kamp!