Pure Chess Park spelpaket
Spelpaketet är inspirerat av Central Park i New York i höstskrud samt originella och underbara schackpjäser i form av vilda djur. Schack och damspel i Central Park är en av New Yorks mest välkända traditioner och vi har här försökt fånga den varma, avslappnade och sköna atmosfären. Schackpjäserna kan visas i antingen sten eller harts och är utformade som kända vilda djur, såsom en räv och rävhona som kung och dam samt en klok uggla som torn. Det här spelpaketet tar med dig till en magisk plats och är ett måste i din Pure Chess-samling!