Pumpkin Patch Costume
Fira spöksäsongen genom att klä ut dig till en Halloweenhjälte! *Du hittar sakerna i din byrå när du har tagit emot den från den blå leveranslådan framför huset. *Du kan byta kläder med hjälp avspegeln eller byrån i ditt hus.