Project Cars
Project CARS är den ultimata förarresan! Vägledd, testad och godkänd av en hängiven community av racingfans och riktiga förare, Project CARS representerar nästa generations racingsimulering som den ultimata blandningen av utvecklarexpertis och efterfrågade funktioner. Upptäck inlevelse utan like med grafik i världsklass och styrning som verkligen låter dig känna vägen. Skapa en förare, välj bland en mängd olika motorsporter i ett dynamiskt karriärläge och skriv egen historia i det intensivt online-flerspelarspel. Motståndet får bita i gräset då Project CARS levererar det största banutbudet hittills i moderna racingspel och ett unikt tid- och vädersystem samt fördjupade trimning- och depåstoppfunktioner.